Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

1. Begripsbepaling


1.1 ZZP ASSISTENTE

Onder ZZP ASSISTENTE wordt in deze algemene voorwaarden verstaan ZZP ASSISTENTE, freelance dienstverlener op het gebied van organisatorische ondersteuning, werkwijze & processen en timemanagement.

ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Alkmaar onder nummer 71247165, Bangert 45, 1671 AK Medemblik.


1.2 Opdrachtgever

Onder opdrachtgever wordt in deze algemene voorwaarden verstaan degene in wiens opdracht en voor wiens rekening diensten worden verricht.


2. Algemeen

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, werkzaamheden, offertes en overeenkomsten tussen ZZP ASSISTENTE en opdrachtgevers, respectievelijk hun rechtsopvolgers. Afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.


3. Opdracht

ZZP ASSISTENTE voert de opdracht uit, of laat deze uitvoeren nadat daartoe schriftelijk opdracht is verstrekt en volgens betalingsafspraken is betaald door opdrachtgever. Het verstrekken en aanvaarden van de opdracht tot het uitvoeren van de werkzaamheden houdt in dat beide partijen akkoord gaan met de inhoud van het voorstel, tenzij schriftelijk anders wordt overeengekomen.


4. Aansprakelijkheid

4.1 ZZP ASSISTENTE verplicht zich de werkzaamheid, waarvoor het gedane voorstel is geaccepteerd, uit te voeren zoals door het verstrekken en aanvaarden van de opdracht is overeengekomen. Bij geschillen wordt in goed onderling overleg, binnen 10 werkdagen een regeling getroffen. Bij blijvend verschil van mening kan een door beide partijen aanvaarde derde worden ingeschakeld. Diens uitspraak is bindend. Overigens aanvaard ZZP ASSISTENTE geen aansprakelijkheid voor schade, die voortvloeit of zou kunnen voortvloeien uit het uitvoeren en of niet uitvoeren van een werkzaamheid.


4.2 In afwijking van het voorgaande geldt dat voor activiteiten via ZZP ASSISTENTE geen enkele aansprakelijkheid wordt aanvaardt voor schade voortvloeiend uit het gebruik van de website en/of de diensten door opdrachtgever, relaties of derden en voor alle mogelijke gevolgen daarvan, waaronder ook begrepen storingen in het netwerk en performanceproblemen. Opdrachtgever vrijwaart voor alle eventuele aanspraken van derden in verband met de teksten en gegevens die opdrachtgever of relatie op de website heeft geplaatst.


4.3 De opdrachtgever, hieronder wordt verstaan diegene die het verzoek tot de werkzaamheden doet, of diegene waarvoor de werkzaamheden worden uitgevoerd, zal uiterlijk vijf werkdagen voor uitvoering een verzoek daartoe indienen. Indien het verzoek betreft wat korter dan vijf werkdagen tevoren wordt gedaan, dan zal tijdige uitvoering niet in alle gevallen kunnen worden gegarandeerd.


5. Geheimhouding

Elke partij staat ervoor in dat alle voor en na het aangaan van de overeenkomst van de andere partij ontvangen informatie van vertrouwelijke aard geheim blijft. Informatie zal in ieder geval als vertrouwelijk worden beschouwd indien deze door een der partijen als zodanig is aangeduid.

6. Prijzen

6.1 De prijzen worden exclusief 21% BTW gecommuniceerd.

6.2 ZZP ASSISTENTE behoudt zich het recht voor de tarieven te herzien en zal een dergelijke tariefherziening minstens dertig dagen van tevoren schriftelijk per e-mailbericht  kenbaar maken.

6.3 De overeenkomst voor werkzaamheden welke voortvloeien uit aankoop van de diensten via de website komt pas tot stand nadat ZZP ASSISTENTE de betaling tijdig heeft ontvangen en de opdracht schriftelijk heeft bevestigd. Aanvulling en/of wijzigingen van de overeenkomst dienen schriftelijk door beide partijen te worden overeengekomen.

6.4 Voor reiskosten die voortvloeien uit werkzaamheden op locatie, verder dan een retour afstand van 10 km van Medemblik zal een reiskostenvergoeding worden berekend op basis van de kosten van OV of een kilometerprijsvergoeding van € 0,35 per gereden kilometer. Reisuren worden gerekend volgens overeengekomen uurtarief.


7. Annulering

Indien annulering plaatsvindt binnen 5 werkdagen voor aanvang van de eerste werkzaamheid, dan wel nadat deze is gestart, is de overeengekomen totaalprijs verschuldigd, met uitzondering van de kosten voor directe voorbereiding/ administratie.


8. Betaling

Betaling geschiedt vooraf indien anders afgesproken. Voor betaling van de eventuele meer uren en reiskosten wordt voor het verschuldigde bedrag een factuur toegezonden. Deze dient te zijn betaald binnen acht dagen na de daarop vermelde datum.


9. Niet tijdige betaling

Indien opdrachtgever niet binnen de termijn van acht dagen aan zijn/haar betalingsverplichting voldoet, zal ZZP ASSISTENTE aan opdrachtgever de wettelijke rente in rekening brengen. Bij niet tijdige betaling is de opdrachtgever naast het verschuldigde bedrag en de daarop verschenen wettelijke rente, gehouden tot een volledige vergoeding van zowel buitengerechtelijke als gerechtelijke incassokosten, daaronder begrepen de kosten voor advocaten, deurwaarders en incassobureaus. De buitengerechtelijke kosten worden gesteld op tenminste 15% van de hoofdsom met rente.


10. Toepasselijk recht en geschillen

De overeenkomst tussen ZZP ASSISTENTE en opdrachtgever wordt beheerst door het Nederlands recht.


06 - 233 85 114 
info@zzpassistente.nl

Algemene voorwaarden |  Privacyverklaring © Alle rechten voorbehouden zzpassistente.nl
Share by: