VAARDIGHEDEN & EIGENSCHAPPEN


  • Organisatietalent
  • Structuurspecialist
  • Planningsvaardigheden
  • Adviesvaardigheden
  • Overzichtelijk
  • Bevlogen
  • Goede digitale vaardigheden
  • Mensgericht
  • Besluitvaardig
  • Ruime ervaring
  • Proactief
  • Nauwkeurig
  • Betrouwbare partner
  • Doener


LOONDIENST ERVARINGEN


Receptioniste, Telefoniste, Boekhoudkundig medewerker, Officemanager, Management Assistent, Commercieel Assistent, Communicatiemedewerker, Assistent inkoper, Administratief Procesmedewerker, Planner, Intercedente, Event manager, Vestigingsmanager.


Gewerkt met

  • MS Office, Excel, Word, Powerpoint, Outlook, Publisher
  • Teams, Sharepoint, Onedrive
  • Siebel
  • RBS / CRM
  • HubSpot
  • Flexservice
  • UB+
  • Mondriaan
  • Unit 4
  • E-Boekhouding
  • Moneybird
  • I-Marina (Sudum)
  • Shopify
  • Wordpress
  • Woocommerce
  • Canva
  • Mailchimp


Ervaring met

  • Scrum
  • Agile
  • Lean
  • DISC

PORTFOLIO OPDRACHTEN

Projectleiding, coördinatie, on- en offline structuur aanbrengen, advisering bestuur en commissies, organisatorische ondersteuning, website aanpassingen, trainingen Structuur Helden, Sociale Media opstarten, content/drukwerk in Canva uitwerken, (commerciële) plannen uitwerken, het schrijven van bedrijfsplannen en beleid maar ook het bijbehorende onderzoek uitvoeren.

2018-heden diverse opdrachtgevers


-------------------------------

Projectmanagement, management ondersteuning, structuur aanbrengen

2024-heden Non-Profit bedrijf en commercieel bedrijf


Beleidstukken opmaken ter goedkeuring aan de Raad van Commissarissen. Personeelshandboek opzetten. Online mappenstructuur (Teams/ Sharepoint) inrichten. Advisering beleidsvoering. Organiseren overleggen, notuleren maar ook leiden. Organisatorische ondersteuning algemeen, Projecten uitschrijven, advisering werkwijze verbetering, inrichting CRM en werkprocessen optimaliseren.


Ervaringen met beleidstukken, optimalisatie structuur en werkprocessen, meerdere stakeholders, projectmanagement, implementatie, vergaderen. Presentaties maken, content opmaken sociale media. MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, HubSpot, Teams, Onedrive, Grip, Nmbrs, Canva, Copilot en chatGPT.


-------------------------------


Projectleiding, organisatorische ondersteuning, workshops

2022-2023 Non-Profit bedrijf


Het samenvoegen van 2 afdelingen, digitalisering, communicatie kwaliteit verhogen, werkwijze herzien en efficiënter gemaakt. Organisatorische ondersteuning algemeen, advisering en implementeren. CRM herzien.


Ervaringen met subsidies, meerdere stakeholders, projectmanagement, implementatie, het maken en geven van workshops. Presentaties maken, fondswerving. MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, eigen CRM.


-------------------------------


Organisatorische ondersteuning, adviseren en implementatie.

2021-2022 Commercieel bedrijf


Basis neergezet voor verkoop, structuur ingezet, inzicht in kostprijzen en prijsbepalingen. On- en offline communicatie. Website beheer Wordpress, Woocommerce.


Ervaringen met meerdere stakeholders (Wederverkopers), management ondersteuning, marketing. Canva, MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, presentaties, organiseren, mailchimp, Wordpress, Woocommerce, Sociale Media.


-------------------------------


Organisatorische ondersteuning, werkwijze aanpassing, adviseren en implementatie.

2018-2022 Commercieel bedrijf


Basis neergezet voor verkoop, structuur ingezet, personeelszaken, on- en offline communicatie, management ondersteuning, website beheer Shopify en Wordpress/Woocommerce. Marketing ondersteuning. Adviseren en implementeren.


Ervaringen met meerdere stakeholders (Wederverkopers), management ondersteuning, marketing. Canva, MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, presentaties, organiseren, mailchimp, Wordpress, Woocommerce, Shopify, Sociale Media.

-------------------------------


Officemanager en projectleider

2015-2018 Semi commercieel-overheid bedrijf


Administratie en processen omzetten van gemeentebedrijf naar commercieel bedrijf. probleem analysering en werkwijze aanpassingen. Inrichting CRM Systeem Suddum.


Ervaringen met teammanagement, Raad van Commissarissen, gemeente, management ondersteuning, verantwoording subsidie, personeelszaken en implementatie. MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint,  Snelstart, presentaties, organiseren, Sociale Media, CRM I-Marina Sudum. Brug- en sluisbediening.




VRIJWILLIGERSWERK

Momenteel ben ik actief bij FC Medemblik waar ik adviseer in het aanbrengen van structuur en vrijwilligersbeleid. Maar ook de vrijwilligerstaken verklein, uniformiteit in de uitstraling aanbreng door ontwerp voor de basis huisstijl aan te leveren. Per volgend seizoen start ik daar met het opzetten van een vrijwilligerscommissie.


Van 2009 tot 2017 was ik medeoprichter, voorzitter, bestuurslid én eventmanager van Stichting Twinkle Stars, een organisatie die zich inzette voor kinderen die op of onder de armoedegrens leven. Onder mijn leiding groeide de stichting uit tot een betrokken netwerk met 750 aangesloten kinderen en 105 actieve vrijwilligers.

Wij organiseerden jaarlijks diverse grootschalige evenementen met als doel deze kinderen een zorgeloze dag te bezorgen. Denk hierbij aan een speciaal georganiseerde uitgaansdag, een eigen Pakjesavond en een groots Sinterklaasfeest met tweemaal 900 bezoekers per editie. Voor deze feesten ontwikkelden en bouwden we zelf het decor en schreven we elk jaar een uniek toneelstuk dat door vrijwilligers werd opgevoerd.

Mijn rol omvatte onder meer het coördineren van vrijwilligers, het organiseren en vormgeven van evenementen, fondsenwerving en het onderhouden van contacten met samenwerkingspartners.


Vanaf 1997 heb ik vrijwilligerswerk gedaan als

  • Commissielid Jeugd bij een voetbalclub
  • Voorzitter jeugdcommissie bij een tennisclub
  • Commissielid Website bij tennisclub
  • Commissielid jeugd bij een Dorpsevenementen stichting
  • Losse vrijwilligersklussen voor NL Doet, Stichting Rondom, Buurtvereniging




06 - 233 85 114 
info@zzpassistente.nl

Algemene voorwaarden |  Privacyverklaring © Alle rechten voorbehouden zzpassistente.nl